Thursday, January 27, 2011

okay ini segan

sedang aku buka mata dengan penuh dramatik dan merasakan diri macam orang paling kacak kat malaysia.taktahu lah kenapa aku dapat merasakan aku seperti lelaki kacak terakhir di dunia.wanita2 serta gadis2 mantap mengerumuni aku.aneh aku tak lah handsome sangat tapi sangat kacak dan mempunyai pakej cute.

sekali lagi aku cuba mencari punca kenapa aku seorang sahaja jejaka yang ada ketika ini.aku mencari cari punca semampu boleh dan cuba memberanikan diri memusingkan badan 360 darjah.

tiba2 ada seorang laki-laki yang segak bergaya cuba menarik perhatian aku dan memandang sinis kearah ku sambil matanya dari jauh dan cuba berinteraksi serta agak menggairahkan.dalam hati "apa lagi yang datang ni hadoi ganggu saje.

kemudian laki macho datang dan terus menyentap,sentap dan aku tersentap kerana laki macho itu berkata begini "dah nak tukar jantina ke adik"?
"susah2 jadi kacak2 tapi masuk GERABAK WANITA..SENTAP MAK!!!!!
rupanya coch yang disediakan untuk wanita sahaja=.=

ini puncanya aku merasa macam aku sahaja laki didunia ini.
opie opie lain kali fokus betul2 jangan nak khayal.kan dah parah!!
baru nak berangan jadi laki2 terakhir yang tinggal didunia ini.
HAI BERANGAN SAJE LA~

yang benar
DIRI SENDIRI

No comments:

Post a Comment