Monday, January 17, 2011

setelah lama mengkudungkan semua jari daripada mengupdate benda2 yang pelik aneh dan seangkatan dengannya.pesanan ini bukannya pesanan khidmat masyarakat ataupun iklan komersial berbayar.cuma saya ingin meminta maaf kepada sesiapa yang menyukai diri saya.jikalau sesiapa yang terasa dengan sikap saya,maafkan lah.saya tak bersedia untuk membuka akaun cinta saya lagi.bukan apa,susah sangat la nk buka mata sekarang walaupun ada yang cuba memikat diri ini.sabar eh..ada rezeki ada lah tu~~
saya berbuat seperti malas nk layan bukan apa saya takut kalian nanti dah suka pada saya tetapi saya tak lagi boleh menerima dengan ikhlas.
sakit hati bukan??
so beri saya masa beri saya ruang yang cukup luas untuk orang gemuk seperti saya ni nak lalu..
kalau saya sendiri memutuskan saya suka awak so faham2 la :)
akhir kata,jadilah insan yang berkahwin dengan jati diri,
bukannya berkahwin dengan segala andaian,masalah,kekecewaan ataupun keegoan
kerna itu bukan lagi menjadi pembakar semangat tetapi ia akan menjadi bara kemurungan dalam diri kita sendiri.=)

No comments:

Post a Comment