Wednesday, January 19, 2011



hari manis bersama dia.kenapalah eh kita jadi mcm ni skrang??saya ego ke awak ego lupa ke hari2 kita gembira??
apa pun malam ni terasa tenang melihat awak cukup gembira ketika itu dan saya pun gembira yang ter amat sangat.


ehh jap2 yang pasti ketika aku post bnda ni..keadaan aku tersenyum dan bermurung~~


manja sungguh ketika ini sedang menyaksikan pasukan hoki sekolah sedang berhempas pulas berentap menentang pasukan lawan.


tidak pernah mengukur terhadap kecantikan.cuma hati awak terlalu ikhlas DAHULU.
kini awak pergi..



TINGGAL LAH SAYA SENDIRI TERKAPAI KAPAI MELIHAT AWAK SEDANG GEMBIRA.SAYA HILANG TUJUAN SEHINGGA HARI INI.


TEMAN INI ADALAH SEPERTI SARANG LEBAH..
BUKAN SELALU ADA MADUNYA..
KALAU HARI2 ADA MADUNYA BUKAN CABARAN LA NAMANYA..

yg benar
DIRI SENDIRI:(

No comments:

Post a Comment