Tuesday, April 12, 2011

bosanlah dengan happy birthday

penat kan wish???lol sana sini aku hide kan.LOL.oh TERIMA KASIH wish happy birthday!!wah lihatlah kawan2,aku seperti dilahirkan semula.nampaknya aku masih wujud dan mereka2 tahu kewujudan aku.yahhh korang semua kawan aku.=,=ZZZZ~~

tapi taktahulah kenapa kan,btw terima kasihlah kepada encik FACEBOOK tunjukkan tarikh lahir aku kepada "KAWAN" aku.ambil berat sungguhkan sampai masa pukul 12.00 a.m mereka melihat disudut kanan hari kawan2 keluar dari vagina ibu mereka.masa itulah mereka post dan menghantar pesanan ringkas seperti peluru hidup.aku baru kenal kawan aku dan aku baru kenal siapa yang takkenal aku tapi sibuk buat2 kenal.aneh lah,takpenat ke wish bday aku sampai dua kali????

ingat lagi tak bulan febuary yang mulia kawan2???kalau ingat tahniah menjadi kawan aku tahniah korang adalah kawan aku,korang kenal aku dalam dan luar.. bila masa,tarikh aku keluar dari vagina mak aku. TAHNIAH KAWAN ...haaaa kepada sesiapa yang post wish kat wall aku terima kasih korang ada niat baik sebenarnya korang cuma sibuk2 menjadi kawan aku.aku tahu tu~~tapi ada sedikit sadis lah,kata kawan baik aku tapi kau gagal ingat tarikh lahir aku.apa cerita ni???
apa apa pun kan...

terima kasih sekali lagi..terima kasih...

yang benar birthday boy
MUHAMMAD SHAUFIE

2 comments: