Thursday, January 27, 2011

mengharap keajaiban

merenung hanpir beberapa bulan apa pun tak kesampaian.yang ditunggu tak kemana yang dicari hilang.apa mereka sekadar mencari hati aku yang hilang untuk diuji sekali lagi?

terkerut-kerut dahi melihat keadaan aku sendiri di cermin sambil memicit jerawat yang setahun jagung bertapak subur didahi ku.

serius saya cakap saya bosan,mahu hidup tenang dengan orang yang boleh sentiasa boleh bagi dorongan sepanjang masa.memberi ketenangan sepanjang jiwa.tempat melepaskan bill air yang ada.ehh err err okay lupakan yang tadi.apa yang penting aku memerlukan seseorang yang persis macam dia untuk membuka akaun cinta aku.

jangan silap,aku tak cari persis keseluruhan macam dia cukup sekadar bersifat terbuka dan jujur seperti beberapa tahun kenal.

tulus dari hati

DIRI SENDIRI

No comments:

Post a Comment