Wednesday, February 16, 2011

happy birthday opie

ramainya orang baru aku tahu dengan kewujudan aku.lihatlah di wall facebook.masing2 seronok ataupun dengan keadaan terpaksa menulis selamat hari lahir di wall aku .lebih dari 99 umat manusia menaip selamat hari jadi dalam masa ini.tapi apa yang aku rasa mereka lebih cenderung baru sedar kewujudan aku sepanjang aku sign in didunia ini.
tapi yang membuat aku lebih sadis lagi aku inginkan hadiah iaitu seorang wanita yang betul2 aku sayang untuk menjadi pengganti hadiah hari jadi aku.ini bukan untuk aku bayar bill air atau untuk proses masturbasi mahupun untuk membuat "make out".cuma aku nak mengisi kekesongan didalam diri yang dahulunya penuh dengan nama N.tapi sekarang sudah berubah hati aku seperti tin aluminium yang kosong yang senang kemik.
sekali lagi mereka mereka mereka menghantar pesanan ringkas selamat hari jadi.aku tak muak kepada mereka yang ingat aku dan wish aku selama ini,tapi kepada sesiapa yang baru hadir melaporkan diri tiba2 ucap selamat hari jadi sudahlah anda memang tak diperlukan.terima kasih posting di wall aku.cukuplah dengan menekan huruf "like" tanda terima kasih dari aku.
YANG BENAR
muhammad shaufie
(birthday boy)

No comments:

Post a Comment