Saturday, January 8, 2011

alahai abahku

sedang makan dan berborak dengan kawan baik ku abah~
tangan still gatal dan sangap mengupdate blog yg dah lama berulat kerana tak disiram oleh ayat2 aku~
mana taknya busy je.ehemm ehemm start dialog~
abah:ko ada tengok blue tak??pandangan sinis abah.
aku:err errr..tetiba tanya ni kenapa?aduh muka cover sikit opie kau dah la TOKAN~
ckp dalam hati.
tade abah kenapa??tak baik tengok baik buat je terus.
abah:=,='' kau dah gila ke?lagi lah teruk.tunggu kahwin dulu~
baru dapat naik feel.baru maintain sampai tua~
kalau lemah juga apa guna tongkat ali.
aku:HAHAHAHAHA!!!boleh tahan juga bapak aku ni,'dlm hati'.
jangan risau abah saya baik baik je.anak abah la kan.mane tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..
abah:okay bgus bgus.baru anak abah.papehal bagitau je kongsi ngn abah.abah dah berpengalaman dah.
aku:okay la abah.sambil mengunyah~ dlm hati malas nak layan~
SAYANG ABAH <3

No comments:

Post a Comment