Tuesday, November 9, 2010

sia sia

Bukan senang sebenarnya untuk menaruh sepenuh harapan kepada seseorang ynag bergelar 'kekasih'.
itu semuanya satu permainan mata dan penuh dengan propaganda serta mainan semata2.
Aku mengalaminya walaupun ini bukan satu perkara yg aku fikir tidak serius.Hanya seorang perempuan yang telah menjatuhkan aku dengan sentuhan nada serta aromanya yang penuh dengan penipuan.

sepatutnya dari dulu lagi aku takpatut terpedaya dengan ayat2 manis yg diluahkannya.
dan seharusnya aku kena sedar ayat seorang perempuan ibarat bunga ross yang wangi tapi amat berbisa.Separuh mati aku percaya dialah perempuan melayu terakhir.

Tapi itu semua berkecai kerana hati manusia sering berubah.tapi bukan semua hati manusia senang berubah.cuma hati manusia bertopeng syaitan saje yang senang berubah.

Barulah aku sedar perempuan hanyalah pahit didalam kehidupan.
N..

No comments:

Post a Comment