Thursday, November 11, 2010

Pak GUARD buat projek

salam..ini citer menggemparkan kerana ini ada unsur2 lucah dan tidak bermoral.hahaha
apa??bukan psal aku lah.aku takbuat benda benda ni semua.haha
Mcm ni..ada tiga orang pakguard sekolah aku boleh pulak buat projek denagan 5 orang akak cleaner.perhh..yang taktahan tu dorang semua terlalu GHAIRAH dengan nafsu SERAKAH mereka sampai taknampak time buat projek ada penonton yang takbayar tiket menonton.
bukan apa..yang sedikit taktahan tu macam2 skil dorang guna tuh!!
perhh
bukan main dorang nih..berpengalaman.
sakit mata aku tengok dorang bergilir2 buat benda tuh..
alaa mcm dalam YOUJIZZ tu..

haihhhhh..nauzubillahh

hurmm..balik umah nak study boleh pulak terbayang dorang punye skill yang terbaik tuh..tapi yang jijiknya sampai taklalu nak makan aku ialah dorang dah la ENDON ..jijik jee..amit-amit..
pening kepala aku tgok benda tu live..bukan senang nak tengok.hahaha

amboi gatal jugak aku ni..haha
tapi aku takkan buat lahh.tunggu lah kawin.hahaha
AMIT-AMIT
sekian~
terima kasih

No comments:

Post a Comment