Wednesday, November 10, 2010

ronda ronda

sambil aku berjalan jalan di blog 'blog walking' asyik tertanya tanya mana identiti aku sebenarnya.dengan melihat kebanyakan blog yang penuh warna warni mcm shopping mall dan penuh dengan 'blin-blink' sakit mata aku nak tengok.yelahh aku tengok semua bukan main lagi taknak kalah dengan decoration masing2.

tiba2 aku termasuk dalam blog budak comel ni.SANGAT COMEL.
aku kenal dia,tak lama cuma ada lah dua tiga minggu..
pandai dia amek hati aku yang dah terluka berbulan2.
tapi dia ni susah sikit lah kalo aku nak buat dia calon GF aku susah la.
sebab dia dah ada orang minat dan dia pun ada minat kat someone.
aku da takkesa lah nak bercintan cintun ni.susah perih dan sakit.

dah lah lupakan pasal dia tu..
perempuan bkn segalanya.

No comments:

Post a Comment