Saturday, November 13, 2010

13.10.2010

apabila sunyi menghempas dada ku,
mula lah aku rasa macam nak nangis..
ALAAAHHHHHH..
biar lah..aku pn nak baca skrip jugak.
haha..
tapi serius la.aku rindu dia.ehh-____-''
memang aku rindu dia la.
mana ada aku baca skrip.
bukan apa..semakin hari nak SPM..semakin aku ingat dia bukannya
nak ingat paper exam ke..
ekonomi ke.,takpun muka MR.GUNA.
ehhh..MR.GUNA????hahahaha
yee awak saya rindu awak..
SO..aku nak jumpa dia lahh..nak jumpa buat kali terakhir laa..
tapi siapa aku??
layak ke aku??
perhitungan yang macam manakah yang akan kau bagi??
perhhh
serius takbole laa nak lupakan ko..
ko guna2 kan aku yee wahai manusia bernama ...
SHHHH..
mane bole bagi tau.hahaha
rahsia..
dia istimewa.<3
apa yang penting setia setia mungkin.
jangan setia pada yang baru.

apa ehh nak cakap pasal harini??
owhh yaaa..

ada cirita lagi ni..bukan fiksyen atau fitnah.petang tadi ada bapok orang india pandang2 aku pastu tego2..BAPAK ahhh geli lahh wehh..hahaha
geli geliman aku..dalam hati cakap sorang2 'malas je nak dengar'...
demi menjaga kekacakan aku wahh denagn tak malu aku menjawab tandas kat sana..
ehh aku binggung nak tunjuk tandas yang mana.hahaha
laki or perempuan.hahhaa

arhh pegi 'MAM' lahh

itu saja sekian,,

2 comments: