Friday, April 22, 2011

takdikenali mula disayangi sampai sekarang.

ini bukan sebuah cerita rekaan fiksyen semata2.sebenarnya ia

cukup menerangkan ''apa itu cinta'' dalam video ini,malam antara malam paling sedih selepas malam perpisahan antara kami.
aku telah cuba melupakannya.ya memang susah dan teramatlah susah.cerita dibawah sangat tepat dan cukup mengingatkan aku kepada insan lama yang takpernah ku lupakan.hah nampak sangat jiwang melayu.tapi ini bukan melibatkan perkauman atau sama erti.ini melibatkan hati manusia yang kadang2 dimainkan dengan ujian CINTA.ya ini lah penyebab kesukaran diri mencari cinta dan menerima cinta.mungkin aku menerima cinta atau perikatan hubungan dengan orang lain.tapi takbermakna cinta sekarang sama dengan yang dulu.minta maaf kepada sesiapa yang sedang menjalinkan hubungan rapat ketika ini dengan aku.kita kawan sekadar kawan.:)
aku takmampu menerima kesedihan seperti dulu.friend!!
SAPA LAGI YANG MAMPU BUAT AKU SENYUM SEPERTI DULU???
:'(

No comments:

Post a Comment